Genyk&Company ''Linda''
Пошук
Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Розділи щоденника
Новини [7]
Політика [1]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 11
Головна » 2009 » Лютий » 28 » Український ринок кондиціонування: тенденції і перспективи
Український ринок кондиціонування: тенденції і перспективи
11:43
Український ринок кондиціонування: тенденції і перспективи "Ліконд"
18 липня 2008


23 квітня в київському інформагентстві «Українські новини» з прогнозами на весняно-літній сезон присутніх ознайомили керівники компанії «Ліконд», авторизованого партнера корпорації Daikin (Японія). За оцінками фахівців «Ліконд», обсяг ринку кондиціонерів в Україні минулого року перевищив 300 000 одиниць. У 2008 році він може перевищити показник 400 000. Директор компанії «Ліконд» Володимир Степура відзначив, що початок сезону 2008 року в Україні демонструє показники зростання на рівні 30%, до того ж активність у сегменті преміум спостерігається з самого початку року. Це в першу чергу пов'язано з активним будівництвом об'єктів комерційного і промислового призначення як у Києві, так і в регіонах. У 2008 році темпи зростання ринку очікуються на рівні від 30-40%, залежно від погоди та інших чинників. Найбільш запитуваними в Україні, як і раніше, будуть спліт-системи, а найбільш високі темпи зростання очікуються в сегменті систем класу VRF -- близько 50% (минулого року зростання в цьому сегменті становило 80%). У 2007 році в Україні встановлено близько 1800 систем класу VRF, з яких 50% були мультизональні системи виробництва компанії Daikin (Японія). Цього року кількість встановлених систем, за прогнозами, перевищить 2500. В Україні, за аналогією з європейським ринком, популярні три основні сегменти обладнання: дешевий (в основному техніка китайських і корейських виробників), середній (обладнання європейських і деяких американських виробників) і преміум (в основному представлений технікою японських виробників). Найбільш жорстка конкуренція спостерігається в сегменті побутового обладнання, попит на яке залежить від погоди та купівельної здатності населення, але моду на ринку задає сегмент преміуму. Наприклад, щодо стратегії Daikin, то до 2010 року цей японський виробник планує зайняти 15% українського ринку. Директор «Ліконд» Володимир Степура відзначив, що у споживчому сегменті ринку зросте попит на обладнання класу преміум. Кондиціонери середнього класу в свою чергу стануть доступніші населенню, оскільки в Україні кліматична техніка перестає бути розкішшю і стає необхідністю. Також серед тенденцій на майбутній сезон слід зазначити, що у споживачів виявляється інтерес до інноваційних технологій, збільшується попит на очищувачі повітря, інтелектуальні системи управління. Основні проблеми кліатичного ринку, перед якими сьогодні постають компанії, -- брак кваліфікованих кадрів і дефіцит техніки в сезон. Що стосується першої проблеми, то провідні оператори проводять комплексні навчальні програми з метою підвищення кваліфікації техспеціалістів. Наприклад, навчальний центр «Ліконд» регулярно організовує різні семінари, тренінги, стажування за кордоном. Рішення проблеми браку обладнання залежить від того, який запас техніки створили дистриб’ютори на складі, а також від своєчасності надходження заявок від дилерів і організації логістики в цілому. Так, у компанії «Ліконд» створена служба логістики, яка відстежує і надає дилерам оперативну інформацію про шлях замовлення, а також контролює своєчасну доставку обладнання в Україні. Також керівник відділу маркетингу «Ліконд» Олексій Новожилов ознайомив присутніх із новинками сезону, що представила Daikin, та іншими японськими виробниками у 2008 році.
Категорія: Новини | Переглядів: 745 | Додав: genyk | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0